Reborn- Time to Change  

Posted in

Rasa sudah sampai masa nya untuk aku mengubah segala yang ada di dalam blog yang sememangnya tak seberapa ni.Semua post before this aku dah delete all,sudah jangan di cari lagi.
Bukan patah hati,cuma inginkan sesuatu yang baru dan untuk penambah baikkan.untuk mencari identiti baru.

Hope after this aku dan blog ni menjadi sesuatu itu..bukan untuk mencari nama cukup sekadar penghias dunia blogger.Yang pasti untuk menjadi satu antara berjuta adalah sangat mustahil.

Kepada siapa yang masih tak kenal siapa aku. Just nice to know my name is Suzie.Now i'm stay at Bertam,Penang.Nothing speacial about me but so proud to say i'm a nurse.

No body perfect in the world...some time we should sharing and caring but for some time we should think about our self before others.It about my life and every thing i see and saw.Too hard to find what in the mine.


What ever you are..just go for it

2 Tindak Balas

good... sypn baru mula blogging... so sy sdg mencari ilham dlm menghasiljan blog... thanks God sy trjumpa blog ni... mmg best la baca...

Thank You

Post a Comment

Contributors

My photo
Kepala Batas, Penang, Malaysia

PoLL iT



Recent Comments

my point of view

my point of view
Terima Kasih Kepada Yang Pernah Singgah Menjenguk Ke sini tak kesah dari mana kamu berasal dan dari mana kamu datang.Thazz

From My View

From My View

Followme

You Are Allow