Kalau Ye Pun Sayang...  

Posted in

Kalau yer pun sayang jangan lah terlalu cemburu..Kenapa aku kata macam tu?
hehehe tadi entah hamba Allah mana msg aku marah-marah tanya "why your number phone ada dalam my husband punya handphone? apa hubungan you dengan dia?"huhuhu

Terkejut giler aku bila orang kata macam tu..Aku kacau laki orang ker?


Seingat aku tak pernah pun...
Nak bermessage dengan lelaki pun susah, ni kan pulak dah ada affair dengan laki orang...oh tidak..
Kita orang perempuan ni pun jalan lah cemburu buta..ada bukti ker nak syak suami kita ada affair dengan perempuan lain..Salah ke dia nak save no perempuan pun..mana tau rakan sekerja ker
Lagi satu yang aku tak faham..tak kan lah tak bagi laki kita kawan dengan perempuan langsung..
bosan giler hidup dia..kalau kita duk asik, itu tak boleh! ini tak boleh!..tension..
alang-alang dia tak buat, tapi kita duk kate, dia buat sungguh baru rasa..masa tu padanlah muka kita..sapa yang salah???Lu pikir lah sendiri..
Cemburu pun biar kena tempat..
*p/s untuk semua: Jagalah suami anda elok-elok sebelum dia cari yang lain...hihihi

6 Tindak Balas

ada jugak org macam nie..

sayang terlebih tu...abaikan jer org camtu selagi x memudaratkan...bkn kite btul2 ada affair ngan laki die pun

yer..just ignore..kita x buat...so nak takut ape kan...hi3

mesti husben dia pnh ada 'kes' affair

mana la tahu kan.... hihih

pelik la hidup ni... kdg ada suami open minded... save no pompuan byk, pun x boleh...

kdg ada isteri open minded.. x kisah ada list fon no pompuan dlm fon husben... tp husben pulak.. sorok2... nama rania di simpan sebagai en. rani

kusut kusut.....

tu lah pasal..yang jdi mangsa org yg nama dia ada dlm list..ish tak patut ..tak patut

Nurfazlinda Ismail   says December 2, 2009 at 6:03 PM

huhu suzie ko jangan xtaw... aku kan pena dpt title "perampas".. mrmpas bkl somi die...tgl xdpt award je lagi hihi [sbb xpnh buat pon]...adesss sayer tidak besalah...

Post a Comment

Contributors

My photo
Kepala Batas, Penang, Malaysia

PoLL iT



Recent Comments

my point of view

my point of view
Terima Kasih Kepada Yang Pernah Singgah Menjenguk Ke sini tak kesah dari mana kamu berasal dan dari mana kamu datang.Thazz

From My View

From My View

Followme

You Are Allow