Apa Nak Post Hari Ini?  

Posted in

Sebenarnya aku sendiri tak tahu nak post apa hari ni..Nak cerita my daily routine, sapalah nak baca...bukannya artis or auther yang sangat terrer mengayat sampai orang terpukau..
Atau pun ahli sihir yang boleh buat magic tarik semua traffic ke blog aku ni..

Sejak beberapa hari nie..tetap memikirkan apa yang patut di post untuk menambah muka surat di blog.
Sedang jari jemari aku menaip ni..kat luar hujan turun dengan lebatnya...then budak-budak kat belakang bilik aku nie melalak panggil hujan gamaknya..

After 2 days balik dari Nursing Conference kat Gurney Hotel Penang, aku kemas-kemas lah beg sebab nak p Biro Tata Negara kat Pulau Langkawi pulak esok. Rasa macam ada lagi barang yang tertinggal...dengan bilik yang berserabut lantaklah...Masa tengah mengemas tu..aku jumpe...



Jumpa buku lah..hiihiii... bila entah last aku baca, rasa before p penang last week..One sentence from this book yang sangat memberi kesan "Be an Ordinary Millionare Living in an Oridinary World"

Tentu anda ingin tahu:-
Bagaimana individu biasa yang mempunyai pendapatan biasa-biasa sahaja mampu menjadi jutawan?
So my suggestion beli lah buku ni..murah jer RM 12.90 then kalau beli kat popular boleh dapat diskaun 10 % as you are members.hihihi...

3 Tindak Balas

ha'a.
ain pown pena nmpk buku tuh kt popular.
tgk n belek2 je,
tak beli ponn.

Gua nak ajak lu dtg makan kenduri kat blog gua.Folo baca doa skali pun takpa..

Kenduri 100 hari.

awat tak beli..beli lah...bagus buku ni

Post a Comment

Contributors

My photo
Kepala Batas, Penang, Malaysia

PoLL iT



Recent Comments

my point of view

my point of view
Terima Kasih Kepada Yang Pernah Singgah Menjenguk Ke sini tak kesah dari mana kamu berasal dan dari mana kamu datang.Thazz

From My View

From My View

Followme

You Are Allow